Imagineers: Oι οραματιστές της Disney
Με πρωτοφανή πρόσβαση, η υποψήφιος για Όσκαρ σκηνοθέτρια Λέσλι Ίγουερκς, οδηγεί τον θεατή σε ένα ταξίδι στα άδυτα του Imagineering του Γουόλτ Ντίσνεϊ, του ελάχιστα γνωστού κέντρου σχεδιασμού και ανάπτυξης της The Walt Disney Company, για να ανακαλύψει τι χρειάζεται για τη δημιουργία και την κατασκευή θεματικών πάρκων της Disney σε όλο τον κόσμο.
Πίσω από τη μαγεία κάθε θεματικού πάρκου της Disney κρυβόταν λάσπη, ιδρώτας και φόβοι. Η δημιουργία ευτυχίας είναι σκληρή δουλειά. Για σχεδόν εβδομήντα χρόνια, ένας μοναδικός συνδυασμός καλλιτεχνών και μηχανικών, που ονομάζονται Οραματιστές, έχει καλλιεργήσει μια απίστευτη ιδέα από το μυαλό ενός ανθρώπου, του Γουόλτ Ντίσνεϊ, σε ένα παγκόσμιο φαινόμενο που αγγίζει τις καρδιές εκατομμυρίων. Έχοντας πρωτοφανή πρόσβαση, η υποψήφια για Όσκαρ σκηνοθέτρια, Λέσλι Ίγουερκς, οδηγεί τον θεατή σε ένα ταξίδι στα άδυτα της Walt Disney Imagineering, του ελάχιστα γνωστού κέντρου σχεδιασμού και ανάπτυξης της Walt Disney Company, για να ανακαλύψει τι χρειάζεται για να δημιουργηθούν, να σχεδιαστούν, και να χτιστούν δώδεκα θεματικά πάρκα της Disney σε όλο τον κόσμο.