Άγρια Χιλή
Από τα βουνά των Άνδεων έως τις ανεμοδαρμένες ακτές, η Χιλή είναι η πατρίδα μιας τεράστιας ποικιλίας άγριας ζωής, που ακμάζει σε αυτά τα ακραία τοπία. Πουθενά αλλού στον κόσμο δεν υπάρχουν αυτά τα μοναδικά και ενδιαφέροντα είδη.