The Scorpion King 3: Battle for Redemption
Since his triumphant rise to power, Mathayus’ kingdom has fallen and worse of all, his wife passes away to disease. Now an assassin for hire, Mathayus is hired to defend ancient Scandinavia from an evil tyrant and his ghost warriors.
This follow up to "The Scorpion King 2: Rise of a Warrior" continues to chronicle the adventures of The Scorpion King, Mathayus. In this third installment, he's a mercenary for hire, accepting an assignment to protect a beleaguered King. But things are not as they seem, and he is forced to team with a mysterious female assassin to overthrow an evil wizard and save all of ancient Scandinavia from certain doom.