The Scorpion King 4: Quest for Power
Framed for the assassination of a king, Mathayus and his only remaining allies, a mysterious woman and her eccentric father, must do battle with a tyrannical heir bent on pursuing an ancient power.
After the king of Norvania is assassinated, the legendary Scorpion King Mathayus is framed for the crime and must fight off an entire kingdom of soldiers. Now Mathayus (Victor Webster) and his only remaining allies, a mysterious woman and her unconventional father, are the last hope to stop the evil heir to the throne on his quest for an ancient and almighty mystical power.