Rico and Oskar I
"While collecting clues, Rico meets the gifted Oskar. The boys become friends and hunt the notorious kidnapper ""Mister 2000"". But then Oskar suddenly disappears. Rico has to save Oskar... An exciting story based on the book by Andreas Steinhöfel - with a top-class cast and filmed by Neele Leana Vollmar."
An exciting and funny story based on the book by award-winning children's author Andreas Steinhöfel - with a top-class cast and filmed by Neele Leana Vollmar, who caused a sensation with the literary adaptation ""Maria, He Doesn't Like It"".