The Little Witch
The little witch has a big problem. She is only 127 years old and hence too young to dance with the other witches on Walpurgis Night. That's why she secretly sneaks into the most important festival for all witch, only to get caught!
The little witch has a big problem. She is only 127 years old and hence too young to dance with the other witches on Walpurgis Night. That's why she secretly sneaks into the most important festival for all witch, only to get caught! As punishment, she must learn all the spells from the big magic book by heart within a year and show everyone that she is a good witch. But diligence and ambition are not really her strengths, and on top of that, the wicked witch Rumpumpel tries to prevent her from succeeding by all means. Together with her talking raven Abraxas, the little witch sets out to find out the true meaning of being a good witch. And in doing so puts the entire world of witches to the test.