Vatertage: Opa Uber Nacht
Comedy about a Munich bon vivant and rickshaw driver who is suddenly visited by a 17-year-old girl with a baby who claims to be his daughter and desperately needs money.
Basti, 36-year-old bon vivant, rickshaw driver and convinced full-blooded Munich resident, is confronted with a surprise: 17-year-old Dina from Bitterfeld unexpectedly appears on his doorstep and very credibly claims to be his daughter. She is carrying her baby Paul under her arm. Having mutated overnight from bachelor to grandfather, Basti has to face further turbulence. Dina doesn't need any father, she just needs money - and lots of it! and right now! Neither Basti's father Lambert, who currently only has eyes for his Greek lover Nektarios, nor Basti's strict sister Thea can help. And Basti himself or his rickshaw company, the ""Wadlbeissern"", can't help either. So Basti suddenly has to pull out all the stops, because this is only the beginning of the chaos that still awaits him.