African Territory 1
A 22-month anthropological expedition to the African continent with the 'Gauchos del Mar' brothers traveling in a 1985-model military ambulance from Spain to South Africa. The objective is to encourage human relationships through an unprecedented surfing exploration, promoting cultural exchange in this vast and diverse continent.
A 22-month anthropological expedition to the African continent. Joaquín and Julián Azulay, the 'Gauchos del Mar' brothers, travel in a 1985-model military ambulance from Spain to South Africa. The objective is to encourage human relationships through an unprecedented surfing exploration, promoting cultural exchange in this vast and diverse continent. The scars left by colonization, civil wars, the rampant social inequality, political instability and overexploitation of resources turn the continent into one of the most intense in the world. From now on, Africa will set the rules.