Jurassic Park
Misguided tycoon John Hammond brings in a handful of experts — alongside his grandchildren — to tour his to-be-opened theme park filled with genetically-engineered dinosaurs. But the excitement comes to a terrifying halt when an untimely chain of events ends with the once-extinct reptiles out of their cages and wreaking havoc in the park.