The Lost World: Jurassic Park
Four years have passed since the disaster at Jurassic Park. Now, nefarious forces are eyeing Isla Sorna and its dinosaurs, which prompts a remorseful John Hammond (Richard Attenborough) to seek the help of Ian Malcom (Jeff Goldblum) to return to the infamous island to rescue John’s girlfriend, paleontologist Dr. Sarah Heading (Julianne Moore).