Slime Chef
Three participants face different challenges and a jury will determine who has the greatest slime abilities. Before they begin, participants enter the slime market to get supplies. For the final challenge, the jury ranks creations and gives motivational feedback to each contestant. After doing so, they announce who has the best chances of becoming the best Slime Chef.
A fun and crazy host guides three participants through several challenges to show they slime ability and creativity. Three TV and social media influencers evaluate them in order to determine who deserves the title of "Slimer Pro Expert", given to the person who becomes the winner of the show. Each contestant receives their "Slimebox", a box full of surprising elements with clues as to what they should create with their slimes. There's also a market full of condiments and ingredients where participants can get stuff during 30 seconds before each challenge. That's all they get to face the competition and convince the jury that they are the day's greatest "Slimers".