Circuito Di Pescara: Acerbo Cup
Coppa Acerbo: Born in 1924, this legendary motor race attracted top champions and manufacturers, becoming a symbol of speed, danger, and historic moments. From Nuvolari to Fangio, it's commemorated in a documentary blending interviews and vintage footage, capturing its essence.