Fast & Furious
Dominic Toretto returns to Los Angeles as a fugitive seeking revenge for the death of a loved one. But as his investigation brings him back to his street-racing roots and the shadowy figures who operate there, it forces him to face his past feud with FBI agent Brian O’Conner.
When fugitive Dominic Toretto (Vin Diesel) returns to Los Angeles to avenge a loved one’s death, it reignites his feud with agent Brian O’Conner (Paul Walker). But, as they race through crowded city streets and across international lines, they must test their loyalties by joining together to bring down a shared enemy.