The Fate of the Furious
Just as Dom, Letty and the team settle into normal life, a ruthless cyberterrorist coerces Dom into working for her in a plan to reestablish global powers. Long-held secrets and an unthinkable betrayal throw the team into disarray, but that won’t keep a Domless team from crossing the globe’s most punishing terrains to bring the man home who made them a family.
Now that Dom (Vin Diesel) and Letty (Michelle Rodriguez) are married and Brian and Mia have retired from the game — and the rest of the crew has been exonerated — the globetrotting team has found a semblance of a normal life. But when a mysterious woman (Charlize Theron) seduces Dom into a world of crime he can’t seem to escape, and shockingly betrays those closest to him, the team will face trials that will test them as never before. From the shores of Cuba and the streets of New York City to the icy plains off the arctic Barents Sea, our elite force will crisscross the globe to stop an anarchist from unleashing chaos on the world’s stage…and to bring home the man who made them a family.