Eveline's Asian Favourites
In "Eveline's Asian Favourites," Eveline demonstrates that making delicious Asian dishes doesn't have to be difficult! Eveline explains step by step how to quickly and easily prepare her favorites. Each episode focuses on a different cuisine. Will it be Indian, Japanese, Chinese, Thai, or Korean today? One thing is certain: all the recipes are finger-licking good!
In "Eveline's Asian Favourites," Eveline Wu demonstrates that making delicious Asian dishes doesn't have to be difficult at all!
Eveline Wu is the chef and owner of eight restaurants. In each episode, she shows you how to make her favorite Asian dishes at home. Step by step, she explains how to quickly and easily prepare a delicious meal. And each time, a different cuisine is featured. Will it be Indian, Japanese, Chinese, Thai, or perhaps Korean cuisine? All the recipes are finger-licking good. Enjoy!