Eveline's Asian Streetfood
In Eveline's Asian Streetfood, Eveline Wu shows us how to prepare the most delicious Asian dishes in under 15 minutes. She will teach us how to make tasty Asian street food recipes at home. She explains step-by-step how to quickly and easily put something delicious on the table. Each episode features different cuisines, allowing us to discover favorite street food dishes from around the world.
In Eveline's Asian Streetfood, Eveline Wu shows us how to prepare the most delicious Asian dishes in under 15 minutes. Eveline Wu is a chef and owner of eight restaurants. In each episode, she shows us how to make tasty Asian street food recipes at home. She explains step-by-step how to quickly and easily put something delicious on the table. Each episode features different cuisines, allowing us to discover favorite street food dishes from around the world. From now on, you can make the most delicious street food right at home.