Des Astres
Elio, eight years old, explores the universe from his bedroom. With the help of his trusty telescope and his friends, the planets, he looks to the stars in search of his father. But tonight, the moon is not too cooperative.
Elio, eight years old, explores the universe from his bedroom. With the help of his trusty telescope and his friends, the planets, he looks to the stars in search of his father. But with the moon not being too cooperative, will Elio be able to find him?