You Dance Kinda Funny
Although 13-year-old Gabriel is captivated by a dance class, his fear of looking ridiculous keeps him from auditioning. That is until a towering figure in a glittering dress, Wonder, appears, determined to push Gabriel to leap, no matter what it takes. Along the way, Gabriel finds unexpected allies as he frees himself from his own fears and the weight of others' judgments.
13-year-old Gabriel is mesmerized by a dance class, but his fear of looking ridiculous holds him from auditioning. Everything changes when a towering figure in a glittering dress, Wonder, appears, determined to push Gabriel to leap, no matter what it takes. To pursue what truly fulfills him, Gabriel must summon the courage to stand out from his friends and free himself from the weight of others' judgments. Along the way, he discovers unexpected allies, like Gabrielle, a girl from the dance class, who encourages him to embrace his passion.