Uncharted America
There’s an unexplored America which doesn’t feature on the tourist leaflets for well-known attractions. It’s the America of open spaces, lush forests, dry deserts, craggy mountains and endless plains.
America is rarely out of the headlines, but there is another America which doesn’t make the news. This unexplored America is not the one that features in tourist leaflets for well-known attractions. It’s the America of open spaces, lush forests, dry deserts, craggy mountains and endless plains. An America which has remained unspoiled, inhabited by those who seek adventure, solitude, conquest… People who have decided to live in an imposing landscape not dominated by man.