Lucky Boy
An unlucky boy and a smart girl who have known each other most of their lives ride a will-they-or-won't-they path, as the boy dreams of one day being in love together.
This coming-of-age comedy follows the lives of a perpetually unlucky boy and a smart girl, who's his childhood crush. Over the years, from grade school to adulthood, he tries desperately to improve his fortunes while she faces her fears of being in love at all.