Special Actors
Kazuto is not a typical actor. In reality, he's not an actor at all. He's just a timid young guy who regularly faints from stress, hopelessly impressed with the psychic strength of the Rescueman B-movie hero. One day, Kazuto ends up being a key 'player' in a real-life drama in which a young woman, Rina, is brainwashed and stops talking.