Every Day Fry-Day
Approximately sixty percent of Dutch households have an air fryer, but most people only use the device for fries and bitterballen. That’s a shame, because there is so much more you can make with it! That's why Danny Jansen shows how versatile this mini convection oven is in Every day Fry-day.
Approximately sixty percent of Dutch households have an air fryer, but most people only use the device for fries and bitterballen. That’s a shame, because there is so much more you can make with it! That's why Danny Jansen shows how versatile this mini convection oven is in Every day Fry-day. Full meals like risotto, babi pangang with spicy beans, lasagna, salmon with vegetables, ribeye and delicious potatoes, and excellent breakfasts and desserts like tarte tatin and crumble can all be conjured up in the air fryer. You can skip the ready-made snacks in the frozen section of the supermarket from now on, because every Friday afternoon Danny receives a special guest in his kitchen to make a snack platter together that not only looks tempting, but also tastes incredibly delicious! From now on, the air fryer will have a special place in your kitchen, because: Every day Fry-day!