De Smaak van Nederland
Culinary television personality Janny van der Heijden investigates Dutch cuisine in De Smaak van Nederland to discover whether typical Dutch meals are still on the menu day-to-day, or whether we now prefer a quick and easy pasta dish. 24Kitchen has done extensive research and has all the answers to these questions. In six surprising episodes, each with its own theme, Janny will explain how it really works.