Favourites By
This delightful new cookery series features a mix of 24Kitchen chefs and known home cooks preparing their favourite dishes. Each chef talks about the recipe and why it is their favourite, allowing the viewer to follow in its preparation. Their favourites could range from a cake to a complete dinner, so every episode features something different.