What the Farmer Doesn’t Know
In "What the Farmer Doesn't Know," chefs are serving farming families something different from traditional Dutch cuisine. The farmer's kitchen is taken over by chefs from other cultures. They cook Surinamese roti, Japanese teriyaki, and Moroccan tajine. Will the chefs broaden the culinary horizons of the farmers? Or will the families stick to their traditional potatoes, meat, and vegetables?