Dr. Storks (2017)
This is Season Two of a medical drama that shows OB-GYNs facing life head-on. Go Ayano reprises his lead role of a kind-hearted OB-GYN, Sakura Kounotori, two years after the first season. He is joined by a magnificent cast with many returning co-stars, including Mayu Matsuoka, Yo Yoshida, Gen Hoshino, and Nao Omori. A story that treasures life begins with a new theme: “What does it mean to be born? What does it mean to live?”