Furious 7
After defeating Owen Shaw and his crew, Dominic Toretto (Vin Diesel), Brian O'Conner (Paul Walker) and the rest of the crew return to the United States to finally live a seemingly normal life... or so they thought. Little did they know that Owen’s older brother, Deckard Shaw (Jason Statham), is out for revenge for the death of his brother, putting Dominic and the entire crew in danger, once again. Meanwhile, the crew sets out to find the man who killed Han... before he finds them first.