My Music, My Roots: Luciano Pereyra
Luciano was born in Luján, a city in the province of Buenos Aires, and still lives there. His roots, his mother, his father, and music —which has always been in his life— all remain there. Luciano walks the streets of the place that saw him grow up and gets emotional as he meets his people, who remember his early years. He reflects on the importance of dreaming as he prepares for a major show.
Luciano was born in Luján, a city in the province of Buenos Aires, and still lives there. His roots, his mother, his father, and music—which has been in his life since the day he was born—all remain there. Luciano walks the streets of the place that saw him grow up. Every corner has left its mark on him, and he gets emotional as he meets his people. He remembers his early years with them. He reflects on the importance of dreaming and believing, as he prepares for a major show. This is the story of a dream come true.