Already Famous
A light-hearted comedy about a girl from a small town in Malaysia who dreams of becoming a star in neighboring Singapore. Along the way, she meets a shy coffee shop assistant Ah Seng who befriends her and encourages her to achieve her dreams. This light-hearted comedy with moments of vulnerability and emotion brings forth a message of truth and heart to anyone who has ever wished upon a star.