Perfect Rivals
Hao Han Bakkwa is Chen Hao's family store and he makes tasty bakkwa the traditional way with the help of his two sons. However, they struggle to survive against fierce competition from Mei Mei Bakkwa, a corporate-run chain store that mass-produces bakkwa on the assembly line.
Hao Han Bakkwa is Chen Hao's family store and he makes tasty bakkwa the traditional way with the help of his two sons. However, they struggle to survive against fierce competition from Mei Mei Bakkwa, a corporate-run chain store that mass-produces bakkwa on the assembly line. Its CEO Zhen Mei Mei is bitter that she still can't drive Hao Han Bakkwa out of business. Turns out that the intense rivalry began twenty-five years ago, when Chen Hao and Zhen Mei Mei used to be lovers.