Belle, belle, belle
Alice, in her thirties, from the suburbs, is a plump and sympathetic young woman surrounded by her loving family and friends, but strongly embarrassed by many physical complexes. After a bad fall during a hot yoga class, Alice begins to view herself like a hot atomic bomb — and her life is about to change.