Love in Jaipur
Anne and François plan a dream wedding in Jaipur, India! François heads to India before Anne, to wrap up some important contracts before the wedding. Anne and her older sister, Betty, are going to join him there a few days later. Anne is supposed to take along an urn containing the ashes of François’s mother. But things don’t go according to plan.
Anne, a young Parisian attorney, is in love with François, who is equally crazy about Anne. The couple plans a dream wedding in Jaipur, India! François heads to India before Anne, to wrap up some important contracts before the wedding. Anne and her older sister, Betty, are going to join him there a few days later. Anne is supposed to take along an urn containing the ashes of François’s mother, so they can be scattered in India. But things don’t go according to plan. Anne loses the urn during the trip. She sets out on her own to hunt it down, in a country she knows nothing about. But Anne quickly finds herself at a total loss, until she meets Ravi, a charming Franco-Indian who squeaks by on odd jobs. Ravi becomes Anne’s chauffeur and makeshift guide as she scours the country. They have three days to find the urn and get Anne to Jaipur for her wedding. Over a three-day adventure full of surprising twists and turns, they get to know each other well. Anne gradually succumbs to Ravi’s charm and starts having second thoughts about marrying François.