What Will I Become?
Sertab, 28 years old but unable to lead a "regular" life, is an indecisive, non-conforming woman in search of her identity. Sertab, who was left homeless and penniless after her home burned down, breaks down when her sister Harika says, "You won’t amount to anything". She promises herself to show everyone what she will become. Sertab's adventure full of love, heartbreak, success and failure begins with this promise.