The Last Summer
Public Prosecutor Selim Kara is an idealist person. When the gang leader Selçuk, whom he had previously arrested, entrusts his son Akgün to Prosecutor Selim, events will take place between Selim and Akgün that will change the life of Selim's estranged family as well. Akgün, a rebellious young man who grew up in a criminal world will learn about loyalty, friendship and love on this journey.