Ahoy Pirates
Playing ‘Pirates’ is always fun, and who doesn’t want to find a treasure chest? Join our three pirates on their pirate ship to explore new lands and solve puzzles and riddles to find the treasure chest. The treasure chest is always filled with fun objects for having a party.