Mona & Sketch
Meet Mona – a curious and adventurous girl with a very special friend named Sketch. Sketch can’t talk, but he sure knows how to draw. Every episode is a new adventure, where Mona uses her imagination to think of what she wants, and Sketch uses his magic to bring it to life.