In Love Again
Zeynep, who fled to the USA with Ertan against everyone, decides to return to Turkey with her newborn baby. He meets Fatih on the plane. Fatih Şekercizade, who went to America to study, returns to his family with his disappointments. Although the house game that Fatih offers to Zeynep makes sense to both of them at first, this game will lead them to a different path.