Innocence
Bahar's married and has two children. Her life changes when her 19-year-old daughter Ela falls in love with the wrong man. Ela's first love is not a student of her age, but her father's 35-year-old boss, who is about to marry someone else. Bahar tries to save her daughter from this relationship, but she fails to stop what's about to happen. The family's life changes forever on Ela's 19th birthday.