Songs & Rhymes
Get ready to sing along to your favourite songs and nursery rhymes with your favourite friends. Join Hippo, Elephant, Giraffe, Rabbit, Squirrel and Baby as they sing ‘If You’re Happy and You Know It’, ‘Row Your Boat’, ‘Baa Baa Black Sheep’ and many, many more.