About Youth
When Lee Shih-Chun starts to pay attention to this naive junior girl, Ming-Ling catches the subtle interaction between the two. Ming-Ling bets with Shih-Chun out of fun whether he will win this newbie's true love if he chases her. On the other hand, Hsiu-Nan, who has always been Shih-Chun's guardian, cannot think of anyone good enough to match Shih-Chun, not even the fox goddess Man-Hsien. The game is on. Will the newbie's first romance become a cruel coming-of-age ceremony from the bet? And will Shih-Chun be able to escape from this very bet of his?