Kano
In 1931, a mysterious Japanese coach, Hyotaro Kondo, forms a team regardless of race. It transforms into a team qualified to represent the island at Koshien, Japan’s long-running nationwide high school baseball tournament. The team is KANO. However, as the team reaches its peak, they realize the real challenge is just about to begin.
A widespread rumor floats that the Baseball Gods will choose a group of children from the high school baseball teams and make them legends for a long time.
Behind the heartwarming recreation of the purest memories of the best baseball team in Taiwan history is the collaboration between the director, Umin Boya, and the producer, Shengde Wei.