The Pirates
At the onset of Joseon’s founding, envoys bringing the Emperor’s Seal of State to Joseon lose it to a big whale at sea. A bandit Jang Sajung goes out to sea to catch the whale with a big reward on its head. But he soon clashes with Yeowol, a female captain of the pirates, and adventure unfolds.
At the onset of Joseon’s founding, envoys bringing the Emperor’s Seal of State to Joseon lose it to a big whale at sea. A bandit, Jang Sajung, goes out to sea to catch the whale with a big reward on its head. But he soon clashes with Yeowol, a female captain of the pirates, and an unexpected adventure unfolds.