The Tigers: The Legend of Canton
Dr. Sun Yat Sen has been captured by the Japanese. All his comrades have been killed except for Wah. Wah plans to rescue Dr. Sun Yat Sen, so he writes to the five legendary heroes in Canton, hoping they will join in the rescue mission. Unfortunately, Wah is himself captured by the Japanese after he sends the letters. The five heroes answer the call and come to Shanghai. Alan To, aka Killer Alan, is a womanizer who thinks he’s extremely charming and handsome. Chung Kwok Yan, aka Indiana Chung, is a whip virtuoso. Sum Si Koon, aka Witty Judge, is an extremely clever yet whimsical mastermind. Pang Gin Hong, aka Flash Gin, can remember anything in a flash. Fai Keung, aka Superman Keung, is a clairvoyant. Together, they are known as the Five Tigers of Canton.