Wait ‘til You’re Older
12-year-old Kwong bumps into a vagabond, who claims he has a potion that can speed up growing process. The potion turns Kwong into an adult overnight. Surprised and thrilled at the same time, Kwong goes on the journey he’s been yearning for. Despite his adult looks, Kwong is a child deep inside.
Chan Chi Kwong is an unhappy 12-year-old child. In fact, he has not been growing up since his mother’s suicide three years ago. Blaming it on his father, Chan Man, and stepmother, Tsui Mun, Kwong hates this family and wishes for nothing other than to grow up and leave home.
One day, Kwong bumps into a vagabond, who claims he has a potion that can speed up the growing process. The potion turns Kwong into an adult overnight. Surprised and thrilled at the same time, Kwong goes on the journey he’s been yearning for. Despite his adult looks, Kwong is still a child deep inside, and it causes numerous funny incidents. However, Kwong ages faster than normal. As he chances upon the truth about his mother’s suicide, Kwong must also find the antidote and get his family back again as well.