Nepalin maanjäristys
Silminnäkijöiden selostukset, uskomattomat kotivideot ja viimeisimmät tieteelliset paljastukset kertovat vaikuttavan tragedian maanjäristyksestä, joka kylvi kauhua Nepalissa ja maailman korkeimmalla vuorella.
25. huhtikuuta maanjäristys kylvi kauhua Mount Everestillä. Kahdeksantoista ihmistä kuoli ja 61 loukkaantui vuoren historian hirveimmässä katastrofissa. Nyt ennennäkemätön kuvamateriaali maanjäristyksen tapahtumahetkeltä paljastaa kohtalokkaiden minuuttien hirveydet Everestillä ja sitä ympäröivässä Nepalissa, jossa kuoli yli 8 500 ihmistä. Silminnäkijät kertovat tarinoita selviytymisestä ja menetyksistä. Paikan päällä olevat tieteilijät paljastavat, kuinka kyseinen katastrofi vaikutti tiedeyhteisön ymmärrykseen Himalajan maanjäristyksistä.