Ensimmäisenä päivänään uudessa koulussa Cameron ihastuu Biancaan, upeaan unelmiensa tyttöön. Tämä ei kuitenkaan saa käydä treffeillä ennen kuin myös pahansisuinen ja tapailuun sopimaton isosisko Kat lähtee treffeille.