12 Dates of Christmas
Nuori nainen elää samat jouluaaton ensitreffit yhä uudelleen ja uudelleen, kunnes hän oppii avaamaan maailmansa uusille asioille ja lakkaa elämästä menneisyydessä. Hän menee sokkotreffeille päästäkseen yli entisestä poikaystävästään. Katen treffikumppani on komea Miles, joka voisi olla hänen unelmiensa mies, mutta hän on sokea tämän charmille. Kate joutuu jumiin aikavääristymään, jossa hän joutuu toistamaan sokkotreffit siihen asti, että hän ymmärtää joulun ja todellisen rakkauden hengen.