Mutta mitä tapahtui joulupukille?
On jouluaatto, ja eronnut isä Scott Calvin ja hänen poikansa huomaavat joulupukin pudonneen katolta. Scott tarttuu taikareen ohjaksiin ja huomaa pian olevansa uusi joulupukki. Hänen on saatava maailma ja myös itsensä uskomaan itseensä.
Supertähtikoomikko Tim Allen loistaa Disneyn taianomaisessa, elämää suuremmassa hittikomediassa. Eronnut isä Scott Calvin ja hänen poikansa huomaavat jouluaattona joulupukin pudonneen katolta. Scott tarttuu taikareen ohjaksiin ja huomaa pian olevansa uusi joulupukki. Hänen on saatava maailma ja myös itsensä uskomaan itseensä. Sisältää tupakkatuotteita.