Clan of the Meerkats
Vuodessa kuvattu WILD seuraa epätavallista (ja suloista) perhettä, jonka jäsenet ovat vain 30 senttimetrin korkuisia. Todista, kuinka nämä pikkuruiset, mutta vahvat nelisormimangustit selviytyvät aavikon karuissa olosuhteissa. Seuraa sinnikästä matriarkkaa, jolla on paineita synnyttää jälkeläisiä ja varmistaa suvun selviytyminen tulevien sukupolvien aikana. Yhdessä tämä 20 jäsenen muodostama perhe taistelee kilpailevaa joukkoa vastaan suojellakseen reviiriään.