Leo juhlii 30-vuotissyntymäpäiväänsä ja kohottaa maljan tulevaisuudelle perheensä ja ystäviensä ympäröimänä. Mutta kun hän on juhlien päätyttyä kävelemässä tyttöystävänsä kanssa takaisin kotiin, tapahtuu jotain, mikä muuttaa heidän elämänsä pysyvästi.